عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

 تیم فوتبال پرسپولیس با باخت برابر داماش یکی دیگر از سالهای بحرانی خود را شروع کرد. این تیم که لیگ را با برد برابر نفت آبادان شروع کرده بود در چهار دیدار گذشته سه باخت داشته و یک تساوی که آن تساوی هم به لطف اشتباه داور در برابر گهر درود تازه لیگ برتری شده بود به دست آمد.

پرسپولیس که با خریدهای میلیاردی به اصطلاح بهترین های لیگ را خرید! طرفداران خود را امیدوار کرد تا سال کابوس بار گذشته تکرار نشود.اما برای بازیکنان این تیم که میلیاردرهای یک شبه اند مثل اینکه مدل مو و نوع اتومبیل و رینگ های آن از دل هوادارانشان مهمتر است.هیچ کسی هم نیست به بازیکنان این تیم بفهماند که این میلیارد میلیارد ها از جیب بیت المال است نه از جیب ثروتمندانی که این پول ها پول تو جیبی بچه هایشان است.

این بازیکنان با راه رفتن در زمین نمی دانند دل میلیون ها هوادار خود را می شکانند و شاید فقط این برایشان مهم است در فصل بعد از چه تیمی و به چه میزان پول بیشتری بگیرند.با این بازیهایی که ما از این بازیکنان می بینیم به نظر می رسد غیرت از فوتبال رخت بر بسته وجای خود را به رقیب سرسخت اش پول داده! این بازیکنان یادشان رفته جای بازیکنانی دارند بازی میکنند که قبل از بازی با پیکان مدل 57 مسافرکشی میکردند وبعد بلافاصله به ورزشگاه آزادی آمده وبهترین بازیها را هم انجام می دادند.وشاید هم پول آن مسافرکشی ها را برای تیم خرج می کردند!

اما وضعیت تیم دیگر پایتخت یعنی استقلال کمی بهتر است اما آنها هم دست کمی از تیم رقیبشان ندارند.

وقتی بازیکنان ذوب آهن این جمله را از زبان مبارک! خود بیرون آوردند که تا پول نباشد همین وضع بازی است دلم تنگ میشود برای تعصب دهه ی شصت و هفتادی بازیکنان بزرگ آن روز...



نظرات شما عزیزان:

sepide
ساعت17:52---2 شهريور 1391
مرسی دوست خوبم شمام با نام عشقانه لینک شدید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 30 مرداد 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 484
بازدید ماه : 4402
بازدید کل : 280304
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس